Thursday, January 28, 2010

3 am yaya???!!3 am??

Thursday, January 28, 2010
I was damn sleepy last nite..i tertido tak ingat dunia until mr hubby woke me up at 10pm and cakap yaya tak mau tido.So I masukkan dia dlm buai and pakse suruh dia tido.After 1 hour of bergelut and silat she finally fell asleep.Akibat pakse anak tido -

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
She woke up at 3 am and screamed her lungs out.I got panicked thinking i tertolak dia in my sleep ke or mr hubby terhempap dia or something like that but she just scream with her eyes shut and i asked her "yaya nak ape?yaya nak ape?" with my panic voice.In my head was thinking mungkin anak aku sakit perot kot.Dah nak suruh mr hubby capai minyak telon dah nih.Dah ready dah nak jadik tukang urut nih.And tau tak dia jawab ape,"nak marney"..let me translate-"Nak Barney".i was like wat???!!!!wat time is it..is it already morning.?am i late for work.Cause usually yaya ask for barney when i tengah bersiap nak pi keje.I suruh mr hubby check the time.He grabbed his handphone.Its 3 am!!!!!!apakah yaya???!kenapakah mau tengok barney pukul 3 pagi.Ini barney sudah mandrem ka sama yaya?I tried to get her back to sleep.She still insisted on watching Barney.Wat to do.Mr hubby pon bangun and pasang la barney.Terloncat loncat dia ok di tgh2 pagi buta itiew!mama kau yang tgh mengantuk tak hengat nih kau buat tak pedulik eh?
So we let her watched barney at 3 am and i yang tgh mengantuk nih tah bebile tah boleh tertido.i terjage pukul 4 and she was still watching.Kesian mr hubby pon tgh teman dia tengok (Yes lah boleh sambung tido.muahaha)So i got back to my dreamland and at 5 am i terjage again both of them dah terbongkang.So pengajaran di sini,remind me not to pakse yaya to tido anymore.Gilok kalau tiap2 hari macam nih.~sigh.And this morning i woke up with a headache...

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Pocket Free Blogger Templates created by The Blog Templates